Інформація
Мова Русский Українська

Повернення товару

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» Ви маєте право повернути новий товар на протязі 14 днів. Таке повернення відбувається за таких умов:
  • товар не був у використанні, тобто не включався і не працював, а також знаходиться в працездатному стані (не зламався)

  • монтаж і запуск виробу не проводився (наприклад: теплові завіси, бойлери, теплові гармати і інші товари, що вимагають підключення або монтажу

  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, упаковка і документація, яка була разом з товаром

  • є розрахунковий документ і гарантійний талон, виданий споживачеві разом з товаром

  • термоплівка (в разі її наявності, наприклад у радіаторів водяного опалення) не розкривалась

Повернення товару можливе в нашому офісі або через компанію-перевізника "Нова Пошта".

Порядок повернення товару в офісі компанії (м. Київ)
Порядок повернення товару через компанію "Нова Пошта"

Документи, які Вам знадобляться:

Заява на повернення товару протягом 14 днів
Юридичні особи, а також фізичні особи-підприємці, можуть здійснити повернення нового товару в офісі нашої компанії або через перевізника "Нова Пошта". Повернення можливе за умови, що:
  • товар не був у використанні, тобто не включався і не працював, а також знаходиться в працездатному стані (не зламався)

  • монтаж і запуск виробу не проводився (наприклад: теплові завіси, бойлери, теплові гармати і інші товари, що вимагають підключення або монтажу)

  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, упаковка і документація, яка була разом з товаром

  • термоплівка (в разі її наявності, наприклад у радіаторів водяного опалення) не розкривалась
Порядок повернення якщо товар вже отримано
Порядок повернення грошових коштів, якщо товар ще отримано
Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару в період встановленого виробником терміну гарантії можливий за таких умов:
  • товар не якісний

  • є Акт (висновок) сервісного центру уповноваженого виробником про те, що даний товар не підлягає ремонту і його дефект є істотним

  • є розрахунковий документ, що підтверджує покупку і гарантійний талон, виданий споживачеві разом з товаром
  • не порушена комплектність виробу