Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» Ви маєте право повернути новий товар на протязі 14 днів. Таке повернення відбувається за таких умов:
- товар не був у використанні, тобто не включався і не працював, а також знаходиться в працездатному стані (не зламався)
- монтаж і запуск виробу не проводився (наприклад: теплові завіси, бойлери, теплові гармати і інші товари, що вимагають підключення або монтажу
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, упаковка і документація, яка була разом з товаром
- є розрахунковий документ і гарантійний талон, виданий споживачеві разом з товаром
- термоплівка (в разі її наявності, наприклад у радіаторів водяного опалення) не розкривалась
Повернення товару можливе в нашому офісі або через компанію-перевізника "Нова Пошта".
Порядок повернення товару в офісі компанії (м. Київ)
- Повідомте нам про Ваш намір зробити повернення за телефонами: (066) 744-796-7, (098) 744-422-7.
Надайте його за адресою: вул. Академіка Кримського, 27. Час роботи: з 9.00 до 17.00 (Пн-Пт). Разом з товаром повинні бути наступні документи:
- гарантійний талон;
- видаткова-накладна, яка підтверджує факт покупки;
- паспорт або інший документ, що засвідчує особистість.
- В офісі, співробітник компанії надасть Вам Заяву на повернення, яку необхідно буде заповнити.
- У Вашій присутності буде проведений огляд товару на предмет його експлуатації, комплектності та відсутність пошкоджень. Якщо є підозри, що товар був в експлуатації, продавець залишає за собою право вимагати провести технічну діагностику в офіційному сервісному центрі виробника.
- Повернення грошей здійснюється протягом 7 банківських днів.
Порядок повернення товару через компанію "Нова Пошта"
- Повідомте нам про Ваш намір зробити повернення за телефонами: (066) 744-796-7, (098) 744-422-7.
Заповніть Заяву на повернення і відправте її копію на електронну пошту info@holoda.net.ua
- Підготуйте товар, забезпечте збереження його упаковки при транспортуванні (оберніть пакувальної плівкою).
- Разом з товаром відправте гарантійний талон, копію видаткової накладної, оригінал заповненої заяви на повернення.
- Товар надсилайте за адресою: м Київ, Нова Пошта, відділення № 15 (вул. Малинська, 18). Оплата доставки відбувається за рахунок відправника.
- Після відправки повідомте нам номер товаро-транспортної накладної.
- Співробітник компанії зробить огляд товару на предмет його експлуатації, комплектності та відсутність пошкоджень. Якщо є підозри, що товар був в експлуатації, продавець залишає за собою право вимагати провести технічну діагностику в офіційному сервісному центрі виробника.
- Повернення грошей здійснюється протягом 7 банківських днів.
Будь ласка, не відправляйте товар "післяоплатою" - ми не зможемо отримати таку посилку.
Документи, які Вам знадобляться:
Юридичні особи, а також фізичні особи-підприємці, можуть здійснити повернення нового товару в офісі нашої компанії або через перевізника "Нова Пошта". Повернення можливе за умови, що:
- товар не був у використанні, тобто не включався і не працював, а також знаходиться в працездатному стані (не зламався)
- монтаж і запуск виробу не проводився (наприклад: теплові завіси, бойлери, теплові гармати і інші товари, що вимагають підключення або монтажу)
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, упаковка і документація, яка була разом з товаром
- термоплівка (в разі її наявності, наприклад у радіаторів водяного опалення) не розкривалась
Порядок повернення якщо товар вже отримано
- Повідомте нам про Ваш намір зробити повернення за телефонами: (066) 744-796-7, (098) 744-422-7.
- Разом з товаром надайте оригінали наступні документів:
- лист на повернення на фірмовому бланку з круглою печаткою компанії
- накладну на повернення з круглою печаткою компанії
- Повернути товар в м. Києві можна за адресою: вул. Академіка Кримського, 27. Час роботи: з 9.00 до 17.00 (Пн-Пт).
- Повернення товару через перевізника "Нова Пошта" проводитися тільки після отримання та перевірки копій документів, а також після підтвердження з нашого боку готовність прийняти товар. Товар надсилайте за адресою:
м. Київ, Нова Пошта, відділення № 15 (вул. Малинська, 18).
Оплата доставки відбувається за рахунок відправника.
- Компанія-продавець, залишає за собою право відмовити в поверненні коштів у разі пошкодження, наявності ознак експлуатації (монтажу), невірно оформлених або ненаданих документів на повернення.
- Після відправки повідомте нам номер товаро-транспортної накладної.
Порядок повернення грошових коштів, якщо товар ще отримано
- Для повернення коштів за оплачений товар, надайте нам лист на повернення на фірмовому бланку з круглою печаткою компанії. Надішліть його копію на електронну пошту info@holoda.net.ua
- Оригінал листа прохання відправити поштою (адресу повідомить Вам менеджер)