МИ ПРАЦЮЄМО! 💙💛 Робіть замовлення онлайн!
Інформація
Мова Русский Українська

Повернення товару

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» Ви маєте право повернути новий товар на протязі 14 днів. Таке повернення відбувається за таких умов:
  • товар не був у використанні, тобто не включався і не працював, а також знаходиться в працездатному стані (не зламався)

  • монтаж і запуск виробу не проводився (наприклад: теплові завіси, бойлери, теплові гармати і інші товари, що вимагають підключення або монтажу

  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, упаковка і документація, яка була разом з товаром

  • є розрахунковий документ і гарантійний талон, виданий споживачеві разом з товаром

  • термоплівка (в разі її наявності, наприклад у радіаторів водяного опалення) не розкривалась

Повернення товару можливе в нашому офісі або через компанію-перевізника "Нова Пошта".

Порядок повернення товару в офісі компанії (м. Київ)
Порядок повернення товару через компанію "Нова Пошта"

Документи, які Вам знадобляться:

Заява на повернення товару протягом 14 днів
Юридичні особи, а також фізичні особи-підприємці, можуть здійснити повернення нового товару в офісі нашої компанії або через перевізника "Нова Пошта". Повернення можливе за умови, що:
  • товар не був у використанні, тобто не включався і не працював, а також знаходиться в працездатному стані (не зламався)

  • монтаж і запуск виробу не проводився (наприклад: теплові завіси, бойлери, теплові гармати і інші товари, що вимагають підключення або монтажу)

  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, упаковка і документація, яка була разом з товаром

  • термоплівка (в разі її наявності, наприклад у радіаторів водяного опалення) не розкривалась
Порядок повернення якщо товар вже отримано
Порядок повернення грошових коштів, якщо товар ще отримано
Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару в період встановленого виробником терміну гарантії можливий за таких умов:
  • товар не якісний

  • є Акт (висновок) сервісного центру уповноваженого виробником про те, що даний товар не підлягає ремонту і його дефект є істотним

  • є розрахунковий документ, що підтверджує покупку і гарантійний талон, виданий споживачеві разом з товаром
  • не порушена комплектність виробу