Безкоштовна доставка замовлень від 1000 грн

Мова Русский Українська

Доставка

Самовивіз

Ви можете самостійно забрати товар за адресою:
м. Київ, вул. Академіка Кримського, 27

 

Товар буде готовий до видачі протягом 1–4 годин за умови наявності необхідної кількості на складі.

 

Графік роботи складу:
Пн–Пт: з 9:00 до 17:00 (за домовленістю – до 18:00 з офісу)
Сб, Нд: вихідний

 

Увага! Шановні клієнти, перед тим як приїхати, обов’язково уточнюйте наявність товару та бронюйте його телефоном або через "Кошик" інтернет-магазину.

Доставка по Києву

Адресна доставка по Києву замовлень вагою до 30 кг.

Термін доставки: 1–2 дні

Графік доставок:
Пн–Пт: з 9:00 до 15:00, з 15:00 до 18:00, з 18:00 до 21:00
Сб: з 9:00 до 15:00, з 15:00 до 18:00
Нд: вихідний

 

Адресна доставка замовлень по Києву вагою понад 30 кг.

Термін доставки: 1–2 дні

Графік доставок:
Пн–Пт: з 9:00 до 12:00, з 15:00 до 17:00
Сб, Нд: вихідний
Доставка здійснюється до під'їзду, воріт або заїзду (якщо закрита територія). Послуги вантажника водій не надає!

 

Доставка по Києву до відділення "Нової Пошти"

Це найшвидший спосіб доставки: замовивши товар до 13:00, Ви зможете забрати його вже наступного дня у зручний для Вас час.

Доставка по Україні

Доставка оплаченного товару здійснюється компанією "Нова Пошта".
Ви можете замовити доставку на будь-яке діюче відділення у Вашому місті або за адресою.
Термін доставки: 1–4 дні.

 

Якщо Ви оплатили замовлення до 12:00, товар відправляється того ж дня. Замовлення, оплачені після 12:00, відправляються наступного дня. У вихідні та святкові дні відправка не здійснюється.

 

Під час отримання товару необхідно буде додатково сплатити вартість доставки до Вашого міста.

 

Деякі товари ми доставляємо БЕЗКОШТОВНО! Інформація про це вказана в картці товару.

Для замовлень, відправлених "Новою Поштою"

Під час відправлення ми страхуємо вантаж на повну вартість! Це дає можливість отримати компенсацію від перевізника у випадку пошкодження товару.

Перед тим як підписати товарно-транспортну накладну, вимагайте у перевізника можливість оглянути вантаж. Якщо упаковка пошкоджена, а товар має вм’ятини, подряпини або інші пошкодження — Ви маєте право відмовитись від прийому та вимагати компенсацію. Для цього потрібно на відділенні компанії перевізника скласти на фірмових бланках два документи:

1. Акт прийому-передачі, в якому буде зафіксовано факт пошкодження з вини перевізника (детально опишіть усі пошкодження, вкажіть, що пошкодження упаковки відповідає пошкодженням вмісту).
2. Документ-претензію, в якому буде вказана сума компенсації.
Упродовж кількох днів перевізник має виплатити повну вартість пошкодженого вантажу.

Після того як Ви поставите підпис у накладній перевізника, претензії щодо пошкодження товару не приймаються. БУДЬТЕ УВАЖНІ!