Інформація
Мова Русский Українська

Доставка

  • Ви можете самостійно забрати товар за адресою: м. Київ, вул. Академіка Кримського, 27

  • Товар буде готовий до видачі протягом 1-4 годин, за умови наявності необхідної кількості на складі.

  • Режим роботи складу
    Пн-Пт: з 9.00 до 17.00 (за домовленістю до 18.00 з офісу)
    Сб, Нд: выходной

  • Важливо! Шановні клієнти, перед тим як приїхати до нас в гості обов'язково уточнюйте наявність товару та бронюйте його по телефону або через "Корзину" інтернет-магазину.
  • Вартість доставки вказана в картці кожного товару. Якщо дана інформація відсутня діють стандартні тарифи:
    60 грн.
    Деякі товари ми доставляємо БЕЗКОШТОВНО, не залежно від їх вартості!
    Якщо замовлення оформлене або оплачено до 13.00, доставка здійснюється на наступний день або в будь-який інший зручний день.

  • Адресна доставка по Києву замовлень вагою до 30 кг.

    Термін доставки: 1-2 дня

    Графік доставок:
    Пн-Пт: з 9.00 до 15.00, з 15.00 до 18.00, з 18.00 до 21.00
    Сб: з 9.00 до 15.00, з 15.00 до 18.00
    Нд: вихідний

  • Адресна доставка замовлень по Києву вагою понад 30 кг.

    Термін доставки: 1-2 дня

    Графік доставок:
    Пн-Пт: з 9.00 до 12.00, з 15.00 до 17.00
    Сб,Нд: вихідний
    Доставка здійснюється до під'їзду, воріт або заїзду (якщо закрита територія). Послуги вантажника водій не надає!

  • Доставка по Києву на відділення "Нової Пошти"

    Це найшвидший метод доставки, замовивши товар до 13.00, Ви вже на наступний день заберете його у відділенні, коли Вам буде зручно.
  • Доставка по Україні здійснюється компанією "Нова Пошта".
    Ви можете замовити доставку замовлення на будь-яке діюче відділення у Вашому місті або за адресою.
    Термін доставки: 1-4 дня.
    Даний вид доставки дає Вам можливість оглянути замовлення, перед тим, як оплачувати. Якщо товар Вам не підходить, або має пошкодження, Ви можете від нього відмовитися.

  • Якщо Ви розмістили замовлення до 12.00, товар відправляється в той же день. Замовлення зроблені після 12.00 відправляються на наступний день.
    У вихідні дні та державні свята ми замовлення не відправляємо.

  • При отриманні товару, необхідно буде додатково оплатити вартість доставки у Ваше місто, а також комісію перевізнику - 2% від вартості замовлення.

  • Деякі товари ми доставляємо БЕЗКОШТОВНО! Інформація про це розміщена в картці товару.
Шановні клієнти, велике прохання, роблячи замовлення "післяоплатою", приймайте будь ласка 100% рішення, щоб не виникали ситуації "передумав", "вже не треба" або "не підходить". Якщо у Вас є сумніви у виборі товару, ми завжди раді проконсультувати і відповімо на всі Ваші запитання. Телефонуйте нам за телефонами:
(066) 744-796-7, (098) 744-422-7, (044) 228-98-13.
Ми серйозна компанія і завжди відповідально ставимося до своєї справи, дуже розраховуємо і на Ваше людське ставлення!
  • Доставка оплаченого товару здійснюється компанією "Нова Пошта".
    Ви можете замовити доставку замовлення на будь-яке діюче відділення у Вашому місті або за адресою.
    Термін доставки: 1-4 дня.

  • Якщо Ви оплатили замовлення до 12.00, товар відправляється в той же день. Замовлення сплачені після 12.00 відправляються на наступний день. У вихідні дні та державні свята ми замовлення не відправляємо.

  • При отриманні товару, необхідно буде додатково оплатити вартість доставки у Ваше місто.

  • Деякі товари ми доставляємо БЕЗКОШТОВНО! Інформація про це розміщена в картці товару.

  • При відправці ми страхуємо вантаж на повну вартість! Це дає можливість у разі пошкодження товару, отримати компенсацію у перевізника.
Перед тим як поставити підпис в товарно-транспортнії накладнії, вимагайте у перевізника можливість оглянути вантаж на предмет пошкодження. Якщо упаковка пошкоджена і товар має вм'ятини, подряпини або інші пошкодження, Ви маєте право відмовитися його приймати і вимагати у перевізника відшкодування його вартості. Для того щоб отримати компенсацію, Вам необхідно в відділенні компанії-перевізника на фірмових бланках скласти два документи:

1. Акт прийому-передачі, де буде зафіксовано факт пошкодження товару з вини перевізника (докладно опишіть всі пошкодження які має товар, обов'язково зафіксуйте, що пошкодження упаковки збігається з пошкодженням вмісту всередині).
2. Документ-притензія, де буде зафіксована сума, яку Ви хочете відшкодувати.
На протязі декількох днів, перевізник повинен виплатити повну вартість пошкодженого вантажу.

Після того як Ви поставите підпис в накладній компанії-перевізника претензії за фактом пошкодження товару прийматися не будуть. БУДЬТЕ УВАЖНІ!