Інформація
Мова Русский Українська

Оплата

  • Розрахунок відбувається на підставі рахунку-фактури.
    Від Вас знадобляться установчі документи юридичної особи (або ФОП). Для платників ПДВ - це Виписка або свідоцтво ПДВ, для НЕ платників ПДВ - це Витяг з державного реєстру.

    Надіслати документи просимо Вас на e-mail: info@holoda.net.ua.

    У листі вказуйте код або назва товару, на який Ви хочете отримати рахунок.

    Ми працюємо з бюджетними організаціями, а також за Договорами. Для отримання стандартного Договору, відправте нам запит на e-mail

  • Разом з товаром, ми надаємо оригінали рахунку-фактури та видаткової накладної. Податкові накладні реєструються у встановлений термін, через комп'ютерну програму для звітності "М.Е.Doc".

  • Співробітникам юридичної особи або фізичної особи-підприємця, товар відвантажується при наявності довіреності. Без довіреності, отримати товар може тільки директор підприємства (за наявності печатки) або приватний підприємець (особисто).

  • Відвантаження, відправка або доставка товару здійснюється після оплати і отримання з Вашого боку всіх документів.
  • Оплата відбувається на підставі рахунку фактури, на розрахунковий рахунок в Приватбанку. Оплатити можна через Приват24, термінал, касу ПриватБанку або касу будь-якого іншого банку.

    Реквізити для оплати:
    ІП ТОВ "ІНПРОМ"
    ЄДРПОУ 19490892
    Р/р UA07 320649 00000 26002052626370
    в РЦ КБ "ПРИВАТБАНК" М.КИЇВ
    МФО 320649

  • Замовлення необхідно оплатити протягом 2-х днів, на цей час товар буде зарезервований.

  • Будь ласка враховуйте, що при оплаті через сервіси або каси ПриватБанку, гроші зараховуються, як правило, протягом 1 години, а при оплаті через інші банки від 1 до 3 робочих днів.

  • Якщо у Вас виникли проблеми з даним видом оплати, дзвоніть нам за телефонами:
    (066) 744-796-7, (098) 744-422-7, (044) 228-98-13.

  • Після оплати Ви зможете забрати товар самовивозом за адресою: м. Київ, вул. Академіка Кримського, 27 або замовити доставку по Києву та Україні.
  • Послуги надає компанія "Нова Пошта". Оплатити замовлення можна при отриманні, в будь-якому відділенні по Україні або при адресній доставці кур'єру.
    Даний вид оплати дає Вам можливість оглянути замовлення, перед тим, як оплачувати. Якщо товар Вам не підходить, або має пошкодження, Ви можете від нього відмовитися.

  • За послуги з прийому грошових коштів, перевізник бере комісію в розмірі 2% від вартості замовлення.

  • Забрати посилку у відділенні перевізника можна протягом 5 днів, після закінчення цього терміну вона автоматично повернеться нам назад. Якщо Ви не маєте змоги отримати замовлення і його сума не перевищує 5000 грн, його може отримати інша людина (Ваш знайомий чи родич), для цього йому досить повідомити оператору відділення номер ТТН і оплатити вартість товару.
Шановні клієнти, велике прохання, роблячи замовлення "післяплатою", приймайте будь ласка 100% рішення, щоб не виникали ситуації "передумав", "вже не треба" або "не підходить". Якщо у Вас є сумніви у виборі товару, ми завжди раді проконсультувати і відповімо на всі Ваші запитання. Телефонуйте нам за телефонами:
(066) 744-796-7, (098) 744-422-7, (044) 228-98-13.
Ми серйозна компанія і завжди відповідально ставимося до своєї справи, дуже розраховуємо і на Ваше людське ставлення!
  • Оплата готівкою можлива при отриманні товара на відділеннях Нової Пошти по всій Україні, а також при адресній доставці замовлення курьєрами Нової Пошти.