Інформація
Мова Русский Українська

Оплата

  • Розрахунок відбувається на підставі рахунку-фактури.
    Від Вас знадобляться установчі документи юридичної особи (або ФОП). Для платників ПДВ - це Виписка або свідоцтво ПДВ, для НЕ платників ПДВ - це Витяг з державного реєстру.

    Надіслати документи просимо Вас на e-mail: info@holoda.net.ua.

    У листі вказуйте код або назва товару, на який Ви хочете отримати рахунок.

    Ми працюємо з бюджетними організаціями, а також за Договорами. Для отримання стандартного Договору, відправте нам запит на e-mail

  • Разом з товаром, ми надаємо оригінали рахунку-фактури та видаткової накладної. Податкові накладні реєструються у встановлений термін, через комп'ютерну програму для звітності "М.Е.Doc".

  • Співробітникам юридичної особи або фізичної особи-підприємця, товар відвантажується при наявності довіреності. Без довіреності, отримати товар може тільки директор підприємства (за наявності печатки) або приватний підприємець (особисто).

  • Відвантаження, відправка або доставка товару здійснюється після оплати і отримання з Вашого боку всіх документів.
  • Оплата відбувається на підставі рахунку фактури, на розрахунковий рахунок в Приватбанку. Оплатити можна через Приват24, термінал, касу ПриватБанку або касу будь-якого іншого банку.

    Реквізити для оплати:
    ІП ТОВ "ІНПРОМ"
    ЄДРПОУ 19490892
    Р/р UA07 320649 00000 26002052626370
    в РЦ КБ "ПРИВАТБАНК" М.КИЇВ
    МФО 320649

  • Замовлення необхідно оплатити протягом 2-х днів, на цей час товар буде зарезервований.

  • Будь ласка враховуйте, що при оплаті через сервіси або каси ПриватБанку, гроші зараховуються, як правило, протягом 1 години, а при оплаті через інші банки від 1 до 3 робочих днів.

  • Якщо у Вас виникли проблеми з даним видом оплати, дзвоніть нам за телефонами:
    (066) 744-796-7, (098) 744-422-7, (044) 228-98-13.

  • Після оплати Ви зможете забрати товар самовивозом за адресою: м. Київ, вул. Академіка Кримського, 27 або замовити доставку по Києву та Україні.