Розрахунок здійснюється на підставі рахунку-фактури.
Від Вас знадобляться установчі документи юридичної особи (або ФОП). Для платників ПДВ — це Витяг або Свідоцтво ПДВ, для неплатників ПДВ — Витяг з державного реєстру.
У листі вказуйте код або назву товару, на який Ви хочете отримати рахунок.
Ми працюємо з бюджетними організаціями, а також за Договорами. Щоб отримати типовий Договір, надішліть нам запит на e-mail.
Разом із товаром ми надаємо оригінали рахунку-фактури та видаткової накладної. Податкові накладні реєструються у встановлений строк через програму звітності "M.E.Doc".
Співробітникам юридичної особи або фізичної особи-підприємця товар видається за наявності довіреності. Без довіреності отримати товар може лише директор підприємства (за наявності печатки) або ФОП (особисто).
Відвантаження, відправка або доставка товару здійснюється після оплати та отримання від Вас усіх необхідних документів.
Банківський переказ
Оплата здійснюється на підставі рахунку-фактури, на розрахунковий рахунок у ПриватБанку. Оплатити можна через Приват24, термінал, касу ПриватБанку або касу будь-якого іншого банку.
Після замовлення з Вами зв’яжеться менеджер і надасть рахунок для оплати через Viber, Telegram або e-mail.
Реквізити для оплати:
ІП ТОВ "ІНПРОМ"
ЄДРПОУ 19490892
Р/р UA07 320649 00000 26002052626370
в РЦ КБ "ПРИВАТБАНК" М.КИЇВ
МФО 320649
Оплатити замовлення потрібно протягом 2-х днів — на цей час товар буде зарезервовано.
Будь ласка, враховуйте, що при оплаті через каси ПриватБанку кошти зараховуються, як правило, протягом 1 години, а при оплаті через інші банки — від 1 до 3 робочих днів.
Якщо у Вас виникли проблеми з цим способом оплати — телефонуйте нам: (066) 744-796-7, (098) 744-422-7, (044) 228-98-13.