Інформація
Мова Русский Українська

Гарантія

Умови гарантії

Загальний термін гарантії вказаний в описі до кожного товару і встановлюється виробником.

Гарантія проводиться при наявності правильно заповненого гарантійного талона, а також документів, що підтверджують покупку.

Ремонт по гарантії здійснюється тільки в уповноважених виробником сервісних центрах або на підприємстві-виробнику.

Адреси та телефони вказані в гарантійному талоні, в керівництві по експлуатації (інструкції, паспорті), а також на сайті виробника. Додаткову інформацію Ви також зможете отримати, зв'язавшись з нами за телефоном (044) 228-98-13.

В гарантійний ремонт вироби приймаються виключно в чистому вигляді.

Коли можуть відмовити в гарантійном обслуговуванні

  • при відсутності гарантійного талона

  • при механічних пошкодженнях і пошкодженнях викликаних перепадами напруги, блискавкою, пожежею, водою, недбалістю тощо.

  • при ремонті, якщо він зроблений особою, яка не має права на виконання таких робіт

  • при переробці і втручаннях в конструкцію

  • при порушеннях правил експлуатації зазначених в керівництві по експлуатації (інструкції, паспорті)

  • при використанні виробу не за прямим призначенням

  • при експлуатації виробу призначеного для особистих потреб у виробничій сфері

  • при неправильному підключенні до електричної мережі, а також з-за відхилення від норм параметрів електричної мережі (аварії);

При порушенні споживачем вимог викладених в паспорті на виріб, вище зазначених вимог, а також в післягарантійний період, ремонт і сервісне обслуговування проводиться за рахунок споживача.