Гарантія
Умови гарантії
Загальний термін гарантії вказаний в описі до кожного товару і встановлюється виробником.
Гарантія проводиться при наявності правильно заповненого гарантійного талона, а також документів, що підтверджують покупку.
Ремонт по гарантії здійснюється тільки в уповноважених виробником сервісних центрах або на підприємстві-виробнику.
Адреси та телефони вказані в гарантійному талоні, в керівництві по експлуатації (інструкції, паспорті), а також на сайті виробника. Додаткову інформацію Ви також зможете отримати, зв'язавшись з нами за телефоном (044) 228-98-13.
В гарантійний ремонт вироби приймаються виключно в чистому вигляді.
Коли можуть відмовити в гарантійном обслуговуванні
- при відсутності гарантійного талона
- при механічних пошкодженнях і пошкодженнях викликаних перепадами напруги, блискавкою, пожежею, водою, недбалістю тощо.
- при ремонті, якщо він зроблений особою, яка не має права на виконання таких робіт
- при переробці і втручаннях в конструкцію
- при порушеннях правил експлуатації зазначених в керівництві по експлуатації (інструкції, паспорті)
- при використанні виробу не за прямим призначенням
- при експлуатації виробу призначеного для особистих потреб у виробничій сфері
- при неправильному підключенні до електричної мережі, а також з-за відхилення від норм параметрів електричної мережі (аварії);
При порушенні споживачем вимог викладених в паспорті на виріб, вище зазначених вимог, а також в післягарантійний період, ремонт і сервісне обслуговування проводиться за рахунок споживача.