

ще контакти
Умови гарантії
Загальний термін гарантії вказаний в описі до кожного товару і встановлюється виробником.
Гарантія проводиться при наявності правильно заповненого гарантійного талона, а також документів, що підтверджують покупку.
Ремонт по гарантії здійснюється тільки в уповноважених виробником сервісних центрах або на підприємстві-виробнику.
Адреси та телефони вказані в гарантійному талоні, в керівництві по експлуатації (інструкції, паспорті), а також на сайті виробника. Додаткову інформацію Ви також зможете отримати, зв'язавшись з нами за телефоном (044) 228-98-13.
В гарантійний ремонт вироби приймаються виключно в чистому вигляді.
Коли можуть відмовити в гарантійном обслуговуванні
При порушенні споживачем вимог викладених в паспорті на виріб, вище зазначених вимог, а також в післягарантійний період, ремонт і сервісне обслуговування проводиться за рахунок споживача.