

ще контакти
Доброго дня! Шановні співробітники компанії, зокрема Тетяна, я просто в обуренні від того, що я не отримала досі конвектор, який повинен бути доставлений з 12 до 15 у п'ятницю. Дзвонила 2 рази та дізнавалася про те, коли його привезуть, у відповідь мене запевнили, що гарантовано сьогодні буде. У результаті завтра вже понеділок, і я всі вихідні промерзла. Хоча ваша доставка працює і у п'ятницю та в суботу. Запитання, де моє замовлення, і що у вас за сервіс? Де збій?
Доброго вечора, Наталя.
Від імені нашої компанії, приношу Вам свої вибачення.
Ми виявилися заручником цієї ситуації. Доставку ми делегуємо логістичній компанії Нова Пошта і в нас ніколи з ними не виникало таких проблем.
Ми передали Ваше замовлення перевізнику в четвер, і справді доставка мала бути в п'ятницю, ми неодноразово передзвонювали перевізнику і нас запевняли, що доставка буде зроблена, просто вантаж не повністю укомплектований (прийшла тільки частина). Власне, цю інформацію ми Вам і повідомили.
На жаль, Ваше замовлення не єдине, яке не було доставлено в цей день. Але ми не могли вплинути на ситуацію.
Ваші зауваження справедливі і я ще раз вибачаюсь.
Якщо Вам або Вашим знайомим буде потрібний обігрівач ТМ Термія, як компенсація, ми дамо Вам додаткову знижку. І доставимо своїм кур'єром вчасно.
Сподіваюся на ваше розуміння.
Дякую!