Відгуки про Магазин

№ Заказа: #4392

Доброго дня.Ну що сказати.Ребята Замовлення було оформлено : 25.10.2017., сьогодні 31.10.2017 Замовлення не виконане!!!) Не рекомендую,это магазин!

Вітаємо, Антоне.

Просимо вибачення, Ваше замовлення ми передали перевізнику Нова Пошта 25.10.17 (на доказ Вам на пошту було вислано копію товарно-транспортної накладної).

На жаль, останнім часом адресна доставка Нової Пошти по Києву працює не стабільно і про це ми попереджаємо всіх, орієнтуючи людей отримати замовлення на найближчому відділенні.
Вам менеджер також пропонував отримати замовлення на відділенні, проте Ви погодилися чекати, а ми зрештою заробили поганий відгук.

Антон Киев 13:32:44 10-31-2017

Доброго дня! Шановні співробітники компанії, зокрема Тетяна, я просто в обуренні від того, що я не отримала досі конвектор, який повинен бути доставлений з 12 до 15 у п'ятницю. Дзвонила 2 рази та дізнавалася про те, коли його привезуть, у відповідь мене запевнили, що гарантовано сьогодні буде. У результаті завтра вже понеділок, і я всі вихідні промерзла. Хоча ваша доставка працює і у п'ятницю та в суботу. Запитання, де моє замовлення, і що у вас за сервіс? Де збій?

Доброго вечора, Наталя.

Від імені нашої компанії, приношу Вам свої вибачення.
Ми виявилися заручником цієї ситуації. Доставку ми делегуємо логістичній компанії Нова Пошта і в нас ніколи з ними не виникало таких проблем.
Ми передали Ваше замовлення перевізнику в четвер, і справді доставка мала бути в п'ятницю, ми неодноразово передзвонювали перевізнику і нас запевняли, що доставка буде зроблена, просто вантаж не повністю укомплектований (прийшла тільки частина). Власне, цю інформацію ми Вам і повідомили.
На жаль, Ваше замовлення не єдине, яке не було доставлено в цей день. Але ми не могли вплинути на ситуацію.

Ваші зауваження справедливі і я ще раз вибачаюсь.

Якщо Вам або Вашим знайомим буде потрібний обігрівач ТМ Термія, як компенсація, ми дамо Вам додаткову знижку. І доставимо своїм кур'єром вчасно.
Сподіваюся на ваше розуміння.
Дякую!

Наталья Киев 23:28:55 10-23-2016

при оформленні замовлення на сайті у вартості доставки виставляється сума 0.00, а потім менеджер каже, що треба платити за доставку (Більше замовляти не буду

Леся Киев 09:42:09 06-30-2016